Cara Nak Buat Payroll Guna Excel
Jika nak guna sila masukkan sekurang-kurangnya 1 bulan data pekerja. Sedikit penerangan ringkas cara guna template excel ini.
How To Prepare Salary Slip In Ms Excel Salary Slip Format Pay Slip Template Youtube
Jika anda sudah membuat pembelian.
. Template ini khas untuk buat slip gaji tanpa menyimpan rekod bulan-bulan lepas. Oleh itu saya buat Template Payroll Excel Malaysia V2 mengikut apa yang diminta. Untuk simpan rekod penggajian boleh guna template Payroll Excel.
Dengan Payroll Excel anda dapat menyimpan rekod penggajian lepas dan boleh membuat pengiraan lengkap termasuk OT Elaun Claim Bonus anda boleh menggunakan template payroll excel. AL ini adalah opsyen kalau tak nak guna abaikan.
Simple Time Sheet In Excel Youtube
Pin By Zilaothman On Quick Saves Office Word Word Template Resume Design Free
Excel Formula Timesheet Overtime Calculation Formula Exceljet
Contoh Payslip Gaji Swasta You Can Slip Wecanfixhealthcare Info Office Word Word Template Resume Design Free
No comments for "Cara Nak Buat Payroll Guna Excel"
Post a Comment